Camerastuff

Datum: 2012-09-27 | Tid: 21:52:00 | Allmänt | 1 Kommentarer

 Uppdate om min kamera. Min Sony a390 har vart inne på lagning nu i hela två veckor. Har fått ett kostnadsförslag på att laga den på 2500 kronor eller få tillbaka den som den var för 500 kr. Snacka om att jag är besviken när dem sa att det var högst troligt att det skulle täckas som reklamering och förbli kostnadsfritt. Suck alltså. Får se hur jag gör. Mina föräldrar får väl ta det beslutet antar jag. Så hoppas jag på att jag själv slipper betala :D. Yeey!
 
Sony a390 

Kommentarer
Postat av: amanda

jättefin blogg! fina hästar med! är allt bra annars då? :)
kram

Svar: Tack så mycket :D
Wilma None

2012-09-28 @ 17:31:36
URL: http://amandaengberg.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Webadress:

Kommentar:

Trackback