Uppdate

Datum: 2012-10-10 | Tid: 21:28:31 | Allmänt | 0 Kommentarer

 
Haha. Jag & Tosen idag. Alltid lika pigga :D.
Blev ingen uppdatering igår. Pluggade faktiskt hela kvällen vilket helgen också kommer berstå av. Suck. Är föör mycket plugg just nu men försöker att se bort det för ett tag när jag kommer hem. Slutar dock alltid med sena kvällar och trötta mornar. 
 
Igår så tränade jag Flame löst i korallen. Testade lite följa john och inkallningar. Gick superbra trots att det var så mörkt ute. Finns inte mycket att skriva. Hon var jätteduktig och jag tycker det är jättekul att träna en annan häst, särskilt från marken även fast Flame är otroligt rolig att rida. haha :). 
 
Tose fick sig en tur i korallen han också. Han var duktig men som vanligt lite svårt med bjudningen. Men han höll igång när han väl kom upp i gångart. Då behöll han den. Grymt duktig. Men hade problem med att komma igång från halt till respektive gångart. Annars trickvillig och busig. Fina vännen!
 
Idag så blev det en snabbis till stallet i kylan. Borstade bara och trickade lite i boxen. Han var så mysig idag. Kunde lägga huvudet mot hans osv :).

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Webadress:

Kommentar:

Trackback