Grymt pass

Datum: 2012-10-11 | Tid: 22:40:19 | Allmänt | 1 Kommentarer

Tog med Tose ner till banan och och tränade löst från marken där idag. Han var sååå duktig altså. Började med lite följa john i skritt ett tag så han fick skritta igång ordentligt. Sedan testade vi på att hoppa lite över sockerbitarna som han fixade efter några få missyckade försök då det stod två efter varandra med tre galoppsprångs mellanrum. Han hoppade bara den ena första gångerna men när han väl fått upp farten så fixade han dem både två galant.
 
Longerade han flera varv på volt i trav och tempot flöt på jättebra. Jag själv kunde gå istället för att springa bredvid och på så sätt "driva" honom framåt med mitt kroppspråk. Men bjudning fanns där. Så underbart! Sedan blev det lite galopp på rakspår. Nöjde mig bara med en fattning i varje "varv" på rakspåren sedan avslutade jag lite med trick som stegra, spanska skritten och buga. Allt satt jättefint! Jätteglad. Wiie! Länge sen det gick så bra för oss så jag är super nöjd! Så positiv inställning hade han idag.
 
Imorgon kommer massören. Ska bli såå intressant. Dock massa trubbel med vägbeskrivning. Undra hur gammal hon tror att jag är egentligen. Haha. Hon förväntar sig kanske att jag är över tjugo? Men mitt lokalsinne förklarar nog att den saken inte stämmer överens ;). Idag är det en pluggfri dag. Punkt slut!
 
 
Sötisen i sommras. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lisaaxelssoon.blogg.se

Åh vad härligt att det gick så bra! :D

Svar: Ja det var grymt :D.
Wilma None

2012-10-15 @ 02:47:14
URL: http://lisaaxelssoon.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Webadress:

Kommentar:

Trackback