Fairytale

Datum: 2012-10-01 | Tid: 18:24:16 | Foton | 1 Kommentarer

 
 
 
Foto: Amanda
Blev lite sagoinspirerad photoshoot med Amanda idag på vår ettårsdag. Tänk att det gått hela ett år sen jag började betala stallhyra för honom. Så glad att jag har honom. Han är så nära men ändå så långt bort ibland. 
 
Photoshooten gick däremot ingen vidare. Tose fick en liten present som innehåll massa gott som han slukade i sig innan vi gick ut och blev helt hyyyper. Otålig, pigg, kunde knappt stå still och skulle schaggla på bettet osv. Dock fick vi besök av en älgfluga så det påverkade en del men annars vet jag inte vad det var med honom idag. Haha. Knasponnyn. 
 
Fick in fel fokuspunkter på kameran även fast jag ställde in dem rätt i början. Det resulterade i alla fall i oskarpa bilder. Skärpan var ställd på vänster sida och vi stod oftast i mitten. Morrrr! En annan sak var att minnet var fullt så vi kunde max ta 145 bilder vilket är ingenting. Fick radera massa och krångla. Suck. Väldigt besviken men ska köra på en likadan photoshoot snart igen med Amanda :). *Peppar att se det positivt*.. Jag saknar min kamera!!!!!

Kommentarer
Postat av: Josäfin Andersson

DITT HÅR ♥

Svar: hahah aw :D
Wilma None

2012-10-04 @ 07:19:17
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Webadress:

Kommentar:

Trackback