Varning för äcklig bild

Datum: 2012-05-27 | Tid: 19:04:38 | Allmänt | 0 Kommentarer

Jag är väldigt öm i foten då Tose trampade på mig två gånger igår. En gång i vattnet (höger sida) och sen snubblade vi på varandra när vi skulle gå in i stallet (vid tån.) Så himla surt jag som ville ut och motinera mig själv.

Idag har jag jobbat, blandade känslor men har en syster som ofta får en på bra humör. Hade en ide för att fira min mamma på morsdag idag. Det har ni väl inte glömt bort? Det hade jag ;).
Men så hade jag tänkt att köpa lite frukt och en blomma. Så går vi först till hemköp men köper bara en cola där för att sedan handla hemma istället. Tror ni inte att det knappt finns någon frukt hemma i butikerna här? Gick in på både ica, konsum och netto och ingen har en jävla ananas? Fick bli glass och någon frukt samt choklad istället. Så sur blev jag. Det skulle bli nyttigt liksom.

Just nu väntar jag på att maten ska bli klar så vi kan käka och sen ska jag överraska mammsen innan jag ska till Tos :).

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Webadress:

Kommentar:

Trackback