Agnes och Frankie

Datum: 2012-05-22 | Tid: 22:20:08 | Fotograf | 3 Kommentarer

Träningen med Agnes gick verkligen grymt idag!
Frankie hade en väldigt attityd i början, lite spänd och lite obekväm. Men sedan började han slappna av och det var såå stor skillnad på honom från början till slut. Det kändes verkligen som han trivdes att jobba tillsammans med Agnes.

Det "vi" tränar nu på är varvbyten (få ännu bättre flyt), backa på nytt fingerkommando, trygghetsträning (svinga sticken och röra över hela kroppen), grästräna (äta när man fått kommando för det), stanna på ordet "woah" och bara bus. (Låter mycket men mest repeterande moment.) Det är så himla kul att han vågat bjuda på sig själv. Han galopperar och har sån energi, gör sina småhopp av glädje (?). Det var riktigt riktigt kul idag, Agnes är så himla rolig att prata med så vi snackade om allt möjligt när själva träning var klar (och under såklart). Tror hon var lika glad som jag :D. Så stolta över dom!

Jag lät som en häxa med min hesa röst idag, men det var det värt :).

Kommentarer
Postat av: Agnes Åberg

Tack för en grym träning & det var super roligt att prata med dig! Kändes som vi kunnat stå där lääänge, hahah :P

2012-05-22 @ 23:13:53
URL: http://agnessan.blogg.se/
Postat av: Agnes Åberg

Är det ok om jag lånar bilder?

2012-05-22 @ 23:14:23
URL: http://agnessan.blogg.se/
Postat av: Yasmine

SV Jag har hälsat på honom... Det värsta jag varit med om. Vågade knappt röra honom för jag visste att jag skulle bryta ihop liksom. Usch. Jag kommer över det här! Det går över snart..<3

2012-05-23 @ 18:10:15
URL: http://yassei.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Webadress:

Kommentar:

Trackback