Översikt av utmaningar

Datum: 2012-05-01 | Tid: 23:05:31 | Utmaningar | 0 Kommentarer

Här kommer listan av utmaningar som jag sedan skrivet kort förklaring till om det går eller inte :).
Största anledningen till att jag inte kan prova en del utmaningar är för att det inte finns någon ridbana för tillfället. Grannen har en men den är jättestenig så där kan jag inte vara. Men ägarna kanske ska bygga en ridbana. Glaad :D! Hade verkligen vart hur bra som helst då jag mest är i skogen och på åkrar där det inte alltid är så plant (åkrar).
  • Rida ett dressyrprogram bak och fram! - ingen ridbana
  • Hoppa/skutta eller dressyrprogram i "damsadel". - ingen ridbana
  • Rida slalom löst :D - ingen ridbana
  • Seriebyten utan träns!! :D - på gång
  • Rid ett dressyrprogram helt löst! Helst utan spö :D - ingen ridbana
  • Stegra bak och fram på ryggen (hehe).... - check
  • Hoppa en bana helt löst! Om hans ben klarar det :) - ingen ridbana med ska göras så småning om.
  • Lär Tose att göra en kullerbytta? ;) Nä men spela död kanske? ^^ - När jag satt kommando för ligg så kanske det kommer så småning om också :).
  • Rid i alla gångarter på T:s rumpa xD - Jo men visst Elin :'). Nä, men hade gärna velat det men jag väger för mycket tyvärr.
  • Rid med en presenning om mantel, om du förstår vad jag menar? ;) - Har ingen presenning tyvärr.
  • Få Tose att utföra ett trick när du står på andra sidan ridbanan (alltså att ni står skitlångt ifrån varandra) - Ska tränas vidare på.
  • Spela något instrument (kan vara ett marackasägg eller vad som helst) på hästryggen! :D - Haha, detta måste jag göra alltså.
  • Hoppa 80cm-1m utan någon som helst utrustning. - ingen ridbana, men ska göra.
  • Rida i damsadel och galoppera på en hyfsat stor volt. - ingen ridbana
  • Stå på huk eller stå helt upp i skritt :D - Kan också trimmas på.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Webadress:

Kommentar:

Trackback