Fotat hopptävling

Datum: 2012-05-26 | Tid: 12:38:57 | Fotograf | 1 Kommentarer

Mamma väckte mig genom ett telefonsamtal vid lite över nio idag (=döende) för att jag skulle lämna filmkameran till dom som dom hade glömt. Så gick upp då, käkade och sen tog jag moppen upp till travbanan och fotade elithoppet där. Det var väldigt skiftande väder och jag var inte kompis med min sony eftersom det blivit något fel med den. Hoppas far hittar kvittot så jag kan lämna in den.

Såg faktiskt fram emot att kolla hoppning men blev lite besviken. Det var inte alls så "roligt" som jag tänkt. Det var för mycket ryck och slit (och slag dessutom) för min del. Men sen fanns det dem som rid mjukt och väl också.  
Säg till om ni vill se mer bilder. Känns onödigt att publicera mer om det inte finns intresse.
Är inte ute efter att ni ska kommentera :).

Kommentarer
Postat av: Ellen

Häftiga bilder! :D

Kram!

2012-06-02 @ 10:53:57
URL: http://lnfluffy.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Webadress:

Kommentar:

Trackback