Sol över High Caparral

Datum: 2012-06-28 | Tid: 19:34:25 | Foton | 0 Kommentarer

Vart riktigt varmt på chappen idag. Skönt att vi satt i skuggan faktiskt. Fotat massa bilder och stått på ett bra ställe dessutom. Wei :D. Började dock resan med att Elvira (min syster) körde över min fot med bilen. Eller inte över men "på" foten och så startade inte bilen (när den stod på foten heller) plus att hon inte fattade jag jag hade bilen på foten trots att jag skrek att jag fastnat fem gånger. Haha. Gjorde så in i helvetes ont. Men det gick bra, inget brutet och inget haltande. Tack och lov att jag hade foppatofflor på mig (skulle byta till mina tygskor i bilen). Annars hade det kunnat gå riktigt illa. Foppa är ju gummi så det borde hjälpt. Slut om tragedin. Tillbaka till dagen. Saknade Lusen (Amanda) lite och Olivia. Mycket roligare att vara flera så kul som vi hade igår. haha :D. 
 
Jag och Elvira kollade på två klasser. Först när dem kastar lasso efter en ko (första bilden) och sedan en klass när dem ska valla ur en ko ur flocken och hålla dem ifrån dem andra (sista bilden). Andra klassen var lite seg då det tog så lång tid imellan ekipagen. Men annars var det kul att kolla på :). 
 
Shoppat båda dagarna vi har vart där, hehe ;). Hittade en favoritaffär med massa coola stuff. 
Ska åka tillbaka på söndag och kolla alla finaler. Wiiie, älskar att vara där!
Men nu ska jag till min vita springare. Ciao!
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Webadress:

Kommentar:

Trackback