Tripp

Datum: 2012-07-28 | Tid: 01:05:40 | Allmänt | 1 Kommentarer

Foto: Jag - Redigering: Lisa
Idag så var jag en en stund hos Lisa vilket var ett tag sedan. Hon är så bra Lisa, och så fantastiskt duktig tillsammans med sina hästar. Jag tycker dem har utvecklats otroligt sen jag var där sist även fast jag var där en så kort stund. Lite kär i hennes hästar. Eller ja, egentligen så ser det ut såhär -" :''''D. ååååh dsdfkhsngk åååååh" bakom mitt pokerface ;). Hehe! 
 
Är hur trött som helst och orkar inte ens uppdatera men gör det iaf. Väntat hur länge som helst på att se Sverige komma in på den Olymiska ceremonin och så kommer dom in i randiga äckliga fulaste tröjorna??? Men lägg ner.. Nya golfklubben eller? Haha dog. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lisa Axelsson

Du är snäll du Wilmis! :'D
Tack så jättemycket för att du kom och fotade, var jättetrevligt att träffa dig!

Svar: Du är :D.Ja det vart awesome :D
Wilma None

2012-07-28 @ 01:13:23

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Webadress:

Kommentar:

Trackback