Run bitches

Datum: 2012-07-28 | Tid: 20:33:15 | Allmänt | 3 Kommentarer

Haha alltså Tose idag alltså. Vet inte var han får all energi ifrån. Skogen antar jag. Shit vad pigg han var idag. Galet!
Var ute med Amanda och Gino barbacka i skogen. Blev lite övergångar men annars fick han rulla på i nogorlunda kontrollerad gångart. Haha, kan inget annat än skratta åt honom. Svettig blev han så som han leverade! På hemvägen plaskade vi lite i ån också. Hihi! Finns inte så mycket att skriva. Han var duktig. Lyssnade kanske inte särskilt bra att bromsa men har längtat efter att han ska vara lite piggare "ut" i skogen vilket han var idag. Så det var skoj :D. Jo juste, klättrade någon vända också i backarna. Jobbigt!
 

Kommentarer
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

Hej! :)
Eftersom jag inte hittade någon "kontakta mig" knapp på din blogg, får jag skriva en kommentar istället och hoppas på att du svarar.

Jag tycker du fotar väldigt fina bilder, och undrar om jag skulle kunna få använda de på en hemsida som heter stallet.se? Eftersom jag inte själv har tillgång att fotografera hästar, hundar m.m.

Kram Diana

Svar: Hej! Ska ordna det :).
Tack så mycket! Det är väldigt bra att du frågar men jag vill helst inte att mina bilder ska finnas på stallet.se över huvudtaget då det är så många bildstölder där :/. Så svaret är nej. Hoppas du accepterar detta!
Wilma None

2012-07-29 @ 10:55:56
URL: http://dianaosterberg.blogg.se
Postat av: i ♥ p h o t o - Tilda

Fin blogg! :)
Allt bra med dig?

Kram!

Svar: Tack :).
Wilma None

2012-07-29 @ 11:54:56
URL: http://iheartphoto.webblogg.se
Postat av: Ebba M

Härliga bilder!

2012-07-29 @ 18:07:40
URL: http://iphotography.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Webadress:

Kommentar:

Trackback