Klättring

Datum: 2012-07-30 | Tid: 21:53:10 | Allmänt | 1 Kommentarer

Idag fick Tose hänga med som handshäst på en klättertur med mig och Gino i täten. (Lite kul att jag inte skulle uppdatera om honom och så blir det så ändå.) Klättrade i alla fall upp och ner i cirka tio minuter sen fick det räcka. (Så långtråkigt att gå upp och ner, haha.) Det gick bra. Gino är stabil att sitta på och tog det mycket lugnt i backarna, det var väl bara för Tose att hänga med. Kanske inte Toses favoritsyssla att vara handshäst då han helst går bakom (i vanliga fall går han längst fram). Men jag själv tycker det är ganska smidigt eftersom man sparar så mycket tid då jag vill motinera dem båda två. Eller ja, båda behöver motion så det var bra. Trots den korta stunden i stallet är klockan ändå strax tio. Typiskt! Behöver sömn. 
 

Kommentarer
Postat av: ebba

Måste bara säga Wilma , att bilderna Sabina taggit på dig och Tose är så grymt fina!
Du borde sätta upp någon fin i ditt rum ;)

Svar: Ja visst är dom :D. Ska nog göra det när jag har råd :).
Wilma None

2012-07-31 @ 10:47:30

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Webadress:

Kommentar:

Trackback