Igår

Datum: 2012-07-28 | Tid: 12:54:52 | Allmänt | 2 Kommentarer

Igår så cyklade jag till stallet och tränade Tose lite i hagen. Fick med mig en liten påse med musli till Tose för att se om han gillade det, mest för att kunna variera godis som är i form av belöning inom klickerträningen vilket är viktigt för att lättare få fram eftersträvad effekt. Vet inte riktigt vad han tyckte om det. Åt gjorde han iaf. Haha!
 
I vilket fall så gick vi till sandgropen. Jag klappade på marken och han la sig ner. Han låg kvar utan att jag behövde belöna med godis. La sig på sidan några sekunder och la sig sedan "normalt" igen och där låg han kvar riktigt avslappnat. Huur stolt som helst. Flera gång la han sig ner också. Vågar snart säga att Tose kan ett nytt trick :'D. Känslan är otrolig!
 
Annars så busade vi runt lite. Trickade lite vilket gick bra. Tose visade ganska tydligt att han inte ville träna så höll inte på så länge. Såå stolt över honom!
 

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Fy så härlig bild :D

Svar: Håller med :D.
Wilma None

2012-07-28 @ 13:26:00
URL: http://jossanamigo.blogg.se
Postat av: Lisa Axelsson

Åh vad härligt :'D

Svar: Jaaaa :''D
Wilma None

2012-07-28 @ 16:47:30

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Webadress:

Kommentar:

Trackback