Flugskimmel till monster

Datum: 2012-07-25 | Tid: 18:51:05 | Foton | 0 Kommentarer

Sådär ser Toselino ut i sitt nya täcke från Biltema ;). Hoppas det sitter kvar när jag kommer idag. Hehe!
Anledningen för att jag inte uppdaterade igår var för att jag faktiskt gick och la mig vid elva. Kännde mig mycket piggare på jobbet. Eller ja, idag åtminstone. Hållt humöret uppe hela dagen utan att blivit trött så ska försöka gå och lägga mig vid elva och skita i att kolla Pretty little liars varje kväll ;). Sedan har jag ätit nyttig mat istället för kakor. Blev grönsaksomelett med ägg samt polarbröds macka med grönsaker. Smoothie med naturell mjölfil och hallon, (samt lite socker och glass) Filen smakar blää! (Under hela dagen) 
 
Igår så sprayade jag Tose med lite flugmedel i hagen och satte på nya täcket. Han brydde sig mest om gräset och var väldigt osocial. Hoppas han blev nöjd iaf som fick på sig lite skydd då det är hiskeligt mycket insekter ute. Fy blä! Jo juste, han trickade något enstaka trick vilket gick bra :). Annars blev det vila. 
 
Idag, onsdag har jag rensat samt organsierat upp det lite i bildarkivet i datorn nu i eftermiddagg. Det som återstår är bildrensning av allt. Måste göras!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Webadress:

Kommentar:

Trackback