Äckel

Datum: 2012-07-25 | Tid: 21:43:32 | Allmänt | 0 Kommentarer

Såå trött på alla äckliga insekter. Förstörde hela mitt och Toses ridpass idag. 
I vilket fall så red jag mest fram och tillbaka barbacka på stånget. Började med att klättra i backarna fyra gånger upp och ner vilket T tyckte var jobbigt plus att jag höll på att glida av. hehe!
Sedan så tränade vi att vända för ytter skänkel fram och tillbaka på en stig. Ena hållet skitseg och dryg och åt andra hållet som var hemåt så snurrade han runt och skulle dra. Han är så jobbig att rida när han sån. Att ena stunden inte gå fram och nästa dra tyglarna ur händerna på mig. Blir så frustrerad och mitt tålamod var inte på topp med alla dessa knott, bromsar och mygg. Utrota dom!!! 
 
Aja, bara att ta nya tag och dricka mycket så jag får i mig vätska nu när det blivit så varmt. (För varmt). 
Tose var nog ganska sur på mig idag eftersom jag bad honom gå fram och tillbaka hela tiden. Förvirrande båda två, men så kan det va. 
 
 
Äldre bild, så fin ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Webadress:

Kommentar:

Trackback