Sleep over

Datum: 2012-08-18 | Tid: 00:37:57 | Foton | 1 Kommentarer

Befinner mig just nu där denna ståtliga herre lever. Vart ute och hjälpt till i stallet hela eftermiddagen och nu ska jag och lus sova över här. Blev en lite jakt efter säkerhetsnycklen till internet som sedan upphittades. Weei! Undra vilka två som är sociala med två datorer, till och med tre i ett rum ;)? 
 
För övrigt ryktat Tunne [bild], kollat på fina hästar och ätit god mat med trevliga människor. Det gillas! Önskar dock att min lilla prins hade vart här. Älskar deras stall! 
 

Kommentarer
Postat av: nyfiken

Gud va Fin häst! Och du är en riktigt duktig fotograf :) kan du inte ta kort på stallet som du tyckte så mkt om? ;) Det är alltid kul att se nya stall med hästar!

Svar: Tack snälla! Han är riktigt snygg Tunne!Tyvärr inte. Inte mitt stall så känns fel och fotografera andras boende :).
Wilma None

2012-08-18 @ 09:06:14

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Webadress:

Kommentar:

Trackback