Inte mycket tid

Datum: 2012-08-23 | Tid: 23:41:39 | Allmänt | 0 Kommentarer

Inte mycket tid över nu till bloggen nu känner jag. Men ska försöka hålla igång den utan att det bara blir tråkiga stressinlägg. Idag så hade jag markträning för Flames ägare Emmie. Gick mest igenom lite grunder, kroppsspråk, olika metoder och tips på övningar som inkallning till exempel. Flame var väldigt intresserad av omvärlden så har lite svårt att få upp koncentrationen men annars gick det bra. Jag pratar på så himla mycket ibland men hoppas Emmie fick ut något av det :). 
 
Sedan så red jag ut en runda men Amanda i skogen med sadeln och hacket. Blev bara en kortare runda och sen red vi en stund på en äng. Jag var på ett riktigt bushumör idag. Ville bara ut och ha det roligt och inte ha några som helst större krav. Blev inte riktigt så men det funkade. Kändes inget speciellt idag. Tose var seg och inte på arbetshumör vid ängen. Jag blev helt plöstligt hur trött som helst och höll på att somna. Inte ofta alltså. Har väl haft bättre dagar. 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Webadress:

Kommentar:

Trackback