Fullt upp

Datum: 2012-08-25 | Tid: 10:43:00 | Allmänt | 1 Kommentarer

Jag har verkligen fullt upp jus nu. Helg och ännu mer att göra än när det är vardag ;). Phu! Så har inte hunnit att uppdatera här alls mycket tyvärr. Tänkte bara dra lite snabbt vad som hänt runt hästzonen senaste dagen. 
 
Efter skolan igår åkte jag till Ekholmen och först ryktade en ny häst vid namn Jeppke (?). Ett tioårigt sto som kom från Holland i onsdags. Sedan så ryktade jag Tunne och tränade honom lite från marken på ridbanan. Han var något okoncentrerad men kunde lätt byta och gå åt i höger varv vilket var ett framsteg. Åkte hem och Tose fick en vilodag. 

Idag så ska jag först gå på marknad här i orten med bästa Elin, sen vidare till stallet och rida Tose en sväng på banan hade jag tänkt. Sedan till Ekholmen för att pyssla med deras hästar. Ska försöka fota lite så jag har något att visa här :). Måste göra mig ordning nu så hoppas jag kan höras ikväll. Hinner inte blogga om mina favoritbloggar heller men det kommer. 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

fin bild!! :)

Svar: Lisa som fotograf tackar :)
Wilma None

2012-09-01 @ 08:46:44
URL: http://ponnybrudarnashem.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Webadress:

Kommentar:

Trackback