Markträning

Datum: 2012-04-12 | Tid: 16:21:54 | Videos | 5 Kommentarer

(Kolla i HD är ett måste)
Idag har faktiskt jag vart hemma som sjuk. Hade ont i huvudet igår, förskyld och snorig så stannade hemma. Kände heller inte för att sitta och vänta på ingenting i tre timmar så åkte upp till stallet vid middagstid. Så himla fint väder!

Fick blir lite träning från marken idag. Börjat träna lite mer på varvbyten. Snabb är han, speciellt i höger varv. I vänster har han alltid vart lite obekväm och går därför lite på mig. Blivit som en vana att bara longera i höger varv eftersom han är tryggast där... Tose var i vilket fall väldigt pigg och fräsch, blev mycket arbete i skritt till en början som sedan övergick till trav och lite galopparbete. Lite jobbigt att jobba i rep vid varvbyen. Rep, stick och klicker som ska skifta hand varje byte. Haha, men när vi är i inhägnad blir det oftast löst. Vet inte hur många gånger jag trasslade in mig eller trillade på repet idag x).

Kommentarer
Postat av: e v e l i n a

sv: hähähähähähähäää xD

2012-04-12 @ 17:14:04
URL: http://evelinaoskarsson.blogg.se/
Postat av: Evelina

sv: jag var asarg!!

2012-04-12 @ 17:58:28
URL: http://ejelijna.blogg.se/
Postat av: Ebba

Kan du inte skriva i ett inlägg vad Tose kan för trick eller andra övningar och hur länge han har kunnat de ? :) Lite om vad Tose har svårt för trick eller vilket han hade svårt att lära sig ? :)



2012-04-12 @ 20:59:58
Postat av: alva

Sv: Jaa funderar lite på att göra det, har redan bloglovin' men tycker bara inte om riktigt att om man inte kollar på någon vecka så har man 349834792384789346 olästa inlägg^^ haha men jag gör nog det ändå :) Är faktiskt värt det! Älskar den nya headern med, animerad, speciellt bugningsbilden :) (var den jag såg när jag klickade hit första gången och fastnade för)

2012-04-12 @ 21:31:00
URL: http://alvadrommar.wordpress.com/
Postat av: Emilia

Finisar :)

2012-04-13 @ 06:33:23
URL: http://stallamigo.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Webadress:

Kommentar:

Trackback